Foto Te Dashuris..

Love Is Somthing Painfull, Love Hurt's More Than Anything In The World, TURE Love Is Known, And Will Never Be Forgoten, All You Can Do Is Close Your Eyes And Lisen To Your Heart Speaks Out The Truth, Love Is Somthing You Will Feel It And You Will Know It!..Pure Love Will Always Be There..If You Love Someone Don't Let them Go Cues If You Do You Can Lose Them Forever!....Linda!..



Kujt i thua lule, kujt i thua hen, kujt i thu princeshë si mu ke then A te duket njejte kur e perqafon athu nje qast ndalohesh mbyll syte e më kujton..! Athu te rren mendja me kerkon ne shpi po vendi im eshte bosh une mungoj te ti Toni..!!..

Zemra lengon vajtimi shpejton dashurinë e parë do ta kujtoj edhe në varrë. Do te bëhem shkrumb e hi do te tretem nga një dashuri zemra me thot të dua pse me ben kaq shumë të vuaj?

E pranoj se jam fajtor qe ty zemren ta kam thy
E pranoj se kam gabuar qe ty shpinen ta kam kthy
E pranoj se zemra jote dhimbjet nuk i meriton
E pranoj se n'jeten time me mungon me mungon
Jo s'te harroj kurre s'mundem ty t'mos dashuroj


U MUNDOVA TE HARROJ!!

U mundova te harroj por kjo nuk ishte aq lehte vloi zemra ime e mjere dhe gjaku im i nxehte u mundova te mos flas por hija jote me vinte pas nuk munda te harroj mendova veten ta vrasu mundova te mos shkruaj por kjo me bente te vuajishe larg por te doja edhe pse pa ty jetoja nese ti me harron dije nje zemer shkatrron e nese ske fare meshire bere kete me gjith deshire


Da-da-da-dashnia...mi mori mendt e mia...

!!!!VALTON!!!!

Lexo kete mesazh qe del nga shpirti ime ne me do ruaje si kujtim!!!.
Grise ne s'me do, beje cop e therime,po bashke me te ta dish ke thyer zemren time!!.


Dashuria e pare nuk harrohe, apo jo?Ti ke qen dhe ende je dashuria ime e paredhe dashuria ime me e madhe.Sa shum net vaji kam bere per ty.Vetem per ty.....!Sa shum kam bere perpjekje te te harroj, por sapo ti mbyllja syte, ti ishe ne mendjen time. NUK Mund ta dua dikend tjeter, me zemr, zemra ime pergjithmon eshte jotja.Ne nuk jemi bashk. Megjtihat dije se ti je dashuria ime e par, e cila kurr nuk harrohet Toni ti je aij i dashuri im i par qe nuk harrohesh shpirti im!!!!!!


Heshtja me dhembKoha po kalon e vuajtjet e mia gjithnje e vin duke u shtuar.mundohem t'i shkruaj disa fjal te bukura,por ti prap hesht. Heshtja te duket menyra me e bukur ne jete!Perse nuk lufton per dashurin tende te jetes?!Lufto se afer e ke burimin. Gjykoje veten, mblidhe veten seqka je duke bere dhe mos rri ne heshtje!Thuaje te verteten,te miren a te keqen ne syte e mi.


Une jam e jotje ,imi je ti,kete ta dish me siguri.Ty te kam mbyll ne zemren time,Çelsin e humba ,s´di se ku,ndaj ti do te mbetesh mbyllur ketu.


perse jam kaq xheloze per ty,perse nuk dua te te shof me tjeter njeri,perse po lotoj per ty,perse me mungon kaq shum,deri kur do ta ndjej dashurin per ty,i lutem zotit te te harroj ,po me duket se edhe me shum per ty mendoj,me pelqen zeri yt,me pelqejn fjelet e tua ,te betohem qe shum te dua,si tje bej un pa ty ,si ta kaloj jeten pa ty,pse po ja dhuron tjeter kujt dashurin,pse bashk nuk mund te jemi,pse mos te degjoj ma ty,pse te ndahem nga ty,pse po me dhemb zemra sa her qe mendoj per ty Toni,te dua!!!!!te dua.....


Ate Qe E Kam Ne Zemer Do Ta Shkruaj"Dikur Larg Ne Rrug Pa Kthim Do Te Largohem Me Pikllim Do Te Zhdukem Per Gjithmon E Kur Zdo Ta Haroj Dashurin Ton Do Te Pyesish Perse U Largove Pergjegjen Kur Zdo Ta Kuptosh Do Te Behesh Dhenderr E Do Dashurosh Mua Me Gjith Kujtimet Do Te Me Harosh Kur Te Lind Dielli E Te Perendoj Xhdo Dit Lule Ty Te Dergoj Ne Pranver Kur Dallendyshja Fluturon Ne Dritaren Tende I Leshon Ate Qe E Kam Ne Zemer Do Ta Shkruaj Te Tregoj Se Sa Shum Te Dua Dhe Sa Shum Per Ty Po Vuaj Do Tme Mer Malli Te Te Shof Me SyDo Tme Digjet Zemra Te Ri Te Bisedoj E Te Shetis Me Ty Toni


Dashuroje pranine tende A dhuroja frymen tende Simpatizoja buzqeshjen tende hutohesha pas rrefimeve te tua Urreja mos kokecarjen tende Rroja per te te dashur ty I nteresohesha vetem c'fshiheshe ne ato sy A roma e largimit me la ne vetmi...:(dhe tani rri e mendoj vecse per ty Toni...:(


Te Mundosh!!

....te mendosh per nje njeri, te enderrosh per te, ndoshta quhet dashuri! Une nuk e di, nuk di nga keto gjera. gjithmone e kam marre jeten si me ka ardhur, nuk jam ndalur te mendoj per dike. Por tani do ndalem, do mendoj, do e shoh ne enderr, me ose pa dashje, me ose pa qellim. Do jem duke punuar, do jem ne shkolle, do kem nje mije pune, por do ndalem, ne nje te qindtat e sekondit, dhe do mendoj per ty....po te kushtoj keto mendime sonte, po qaj per ty, asnjehere sme ka pelqyer te qaj para dikujt, tani kam para pc...cdo gje ok, por edhe sikur te te kisha ty, njesoj do ishte. Nuk jam aq krenare sa te mos pranoj qe qaj, qe derdh lote per dike, perkundrazi! Nuk jam aq krenare sa te mos pranoj se ndjej...dikush mund te me quaje budallacke, si ti shpreh ndjenjat e mia kaq lehte?


Interesant si turbullohet njeriu...asgje nuk eshte ne vetvete, asgje nuk jemi.....tani ndjejme nje maksimum ndjenjash, nje vorbull ne mes te gjoksit, marrim flake per nje moment, dhe me pas na mbetet vetem nje shije e hidhur e nje fjale te vetme, qe prish magjine e cdo casti. e kemi shpirtin si leter, qe ndizet menjehere...e degjova te nje kenge!! Nuk dua te degjoj me kenge. jo jo. asnje. ti e di pse. nuk dua te shoh me yje. as henen. ti e di pse. E pra, nuk dua te ndjej asgje nga keto qe po them, por ca te bej?


!!!!! DASHURO !!!
!!!!! DASHURO !!! deri sa te kesh force , duaj qe ta ndjesh dhe frymen te te merret nga dashuria , nga boshlleku i dukujt,nga dikush, per dike ta ka dhene , mbushe ....ska gje me lot,me shkrime , me anderra ,rendesi ka ta mbushesh .....Njerzit ne kete bote jane egosit, duan qe te tjeret te jene gjithmon ne krahet e tyre ,ti ken te tyret .....e kam than dhe e them gjithmonAi qe vuan , vuan per lumturin e te tjereve , ai qe lumturon , lumturon ne vaujtjet e te tjerve ...nqs e lexon me kujdes do ta kup....






Sytë më pikojn lot,zemra më pikon gjak,ti pranë meje sje,qëndron shumë larg,trupi sec më dridhet,gjaku smë lëviz,kam shumë mall për ty se të dua vetëm ty Valton..


me fal qe jeten pa ty se dua me fal qe vdekjen tash e kerkoj me fal se ndoshta keshtu qenka shkruarse veq e vdekur mund



te harroj


E SHIKOJA BOTEN PREJ NDALT, TE MENDOJA TY TONI, PO E MADHE MENDOJ OSHT BOTA, PO E VOGEL QE QENKA, NDOJ DOREN NE DRITARE MBYLLY SYT, ME ZEMER TE NDIEJ SE TE KOM AFER, O SHPIRT I IM KU JE TANI, NE KET BOT TE VOGEL QE PO DIGJEM MALLPER TY....AHHHHHHH....ZOTTTTT..........

Qdo gje qe shof te ngjan vetem ty.Qdo gje qe prek te kujton vetem ty.Ka vite kur ti hube ne pa kthim.Une shtegtova dekada me te gjetur edhe njehere.Por e pamundur.Pritja dhe loti nuk u zhduken kurre.Nje dite do te jemi prap se bashku por ne amshim.Dhe vrraget qe i la jeta do te mbesin ne perjetsi.


JET PRAP KAM ME VAZHDU GJITHQKA NE JET KAM ME KALU NDOSHTA NE JET KAM ME PERPARU VEQ ..VALTONIN... KURR SKAM EM HARRU SE SHUM SHUM E DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU














**Pa ty**
çdo Dit pa ty, është sie një dit pa diell.çdo mbrëmje pa ty, është si një nat pa yje.çdo or pa ty, ësht si një jetë pa ndjenja.çdo minut pa ty, është një minut si mos te isha në jetë.çdo sekund pa ty, është si mos tmë reh zemra.

-LARG-

Larg, Malli kërkon të më afrojë afër teje por larg, shume largë je .Syt e mi të përlotur nga pritja e zgjaturë,buzët e mija të përvluara nga etja ,e vallë kur do ta shuaj këtë etje ??? Syri të kërkon, s'të gjen , vetëm loton dhe pret,Zemra nuk i beson syrit , Qindra , mijëra kilometra largë neshë ,Për ne nuk ka ndarje , por durim .



- VETEM TI TONI-

Smundem të mendoj diqka më të mir -në jet ,se të dashuroj,të kam afer të ledhatoj ,ti ndjej puthjet tua , ta ndjej ngrohtësin tënde,
Smundem të mendoj diqka më të mir në jet që ti të jesh i imi dit dhe net për mira vjet ,për gjithmon, Smundem të mendoj diqka më të mir në jet që të vdes për ty i dashur ,Sepse jeta ime pa ty nuk ka kuptim.
Më mungon shumë, ani kisha dëshir që të jem pran teje.



SMUNDEM TE HARROJ TONI

Si mundem të harroj një djalë që e kam dashur e ti si mundesh të harrosh nje vajzë që në zemër të ka mbajtur ,Si ke guxim të harrosh atë që kurrë stë ka urrejtur Si ke force të largohesh nga ajo që të don për jetë?



Mos bëj!
Mos bëj që jeta ime të duket kot,
mos bëj që nga syt e mi të dalin vec lote.Mos bëj që vdekjën ta kërkoj,
se vetëm e vdekur mund të të haroj.



Digjem për ty!

Më fal një buzqeshje zemrën mos ma lëndo,
më thuaj dhe njëherë të dua dhe fort më përqafo.Z'dua ta di se cila je, kjo zemër për ty po rreh,
ky sy për ty po qan, sepse dua të të kem pranë.
Nëse një ditë do bëhem hi,
ta dish se jam gjegur për ty.



Dua veç një çast!

Veç një çast do doja,
veç një çast zërin ta dëgjoja,
do të doja veç fytyrën ta shikoja,
do të doja veç një çast me ty të qëndroja,
do të doja veç një çast puthjen tënde ta shikoja,
do të doja veç një çast dashurin ta kujtoja.



Më the.....

Më the I LOVE YOU mu duk fjal pa kuptim,
Më the TI AMO mu duk mashtirm,
Më the ICH LIEBE DICH syt mi qorove
Më the TË DUA zemrën ma gëzove!



Ti fali

Ti fali syt, nëse ti i shikon!
Ti fali duart, nëse ti i shtërngon!
Ta fali shpirtin, nëse ti më përqafon!
Ta fali zemrën, nëse ti më don!



Do të flas për ty!

Unë jetoj, se të dua shum!
syt e tu, i shoh edhe në gjum!
Jetën do ta jap, për tënden dashuri!
në varr kur do t'më pyesin,
do të flas për ty!



Sy....!

Sy të kaltert ka plot,
por ata jan të kotë,
i vetmi për mua,
je ti në kët botë!



Jetën për ty do ta jap

Jetën për ty do ta jap, vetëm ty të dashuroj.!!Zemrën time do ta jap,dhe askush nuk mund të më ndalë..PSE??? Pse qdo nate une të kujtoj..?Pse qdo nate une të ëndroj..?Pse qdo nate, une qaj për ty Emrin tënd qdo nate e përmendi.Qka ti ksaj zemrës se shkrejtë, që smë la të jotoj rehat në ket Jete Kur shof dikand në rruge, mendoj se ti je dhe vrapoj qe te te ndali..!Pse ndodhi aij djal të jet ne zemrën time, kur do të më hiqen mua keto Kujtime..??Qka po ndodh o zot, qka po ndodh me mua ..Hiq spo e di,pse aq shum e dua..!!Kur do të jet mjaft, për të mos kujtoj, se gjysmën e jetës aaij ma kangrëne..Nuk e dija se do të ndodh kjo punë,por pse mu shtua edhe një mërzi..??Se për ty moj Dashuri e shkretë,edhe natën nuk po muj me fjetë..Nese ma thuash fjalën **TE DUA** ather mundesh me më qetsuar.U dashurova sa shume une ne Ty, smundje keqe paska qen edhe kjo dashuri..Nuk besoj se mund të jetoj pa ty.!Zemra ime gjithmon vajtonë.Syt e mi gjthmonë lotojn.Emri yt "Valton" në zemër më flen, me krah hapur gjithmon të pret.Pa ty syri kot lotën.Pa ty zemra kot vajton, Dikush tjter Ty te dashuron dhe mua më haron..!Ditët po kalojn, po arrijn në fund por dashurin qe e patëm, mos mendo se do ta gjejsh dikund!!!Do të mundohem me të harru, por Zemra ime thot JO nuk duaA thu do të jem gjall o zot..??A po do të më mbulojë kjo tokë Pa Ty nuk mund të rri..!!Pa Ty jeta më behet hi.Pa Ty vorri nuk më parnon..Se zemra vetëm Ty të don Toni..!!!



Veshtir

Eshte veshtir te dashurosh eshte veshtir te tradhetosh DASHURIJA me e bukur ne kete jeteeshte DASHURIJA me SINQIRITET



po shkrihem

si qiri po tretem kam nis me u hargju e shpesh po e provoj vehten po du met harru e po ky emri yt me eshte ba si ujenat e dit te kujtoj e vazhdimisht po vuaj



PUTHJE

DO TE TE PUTHKUR TE BISH NE GJUM LERE DEREN HAPUR..DO TE VIJ SONTE DO TE ME KESH SHUM AFER...MOS KE FRIG NGA UNE NGA GJUMI NUK DO TE TE ZGJOJ...DO TE TE PUTH NGADAL DHE PRAP DO TE SHKOJ..


TE DUA

HAPI KRAHET SHPIRTI IM...HAPI KRAHET FLUTURO MBI QIELL..TI PER MUA JE DIELL...POR E LUMTUR PRAP NUK JAM...SE TY AFER NUK TE KAM...KUSH TROKET SONTE NE DER...??KUSH ME FAL PAK DRIT NE TERR...??KUSH JETON SONTE PER MUE...??KUSH ME THOT SONTE " TE DUA


sikur

Sikur ta dije se sa shum te dua asnje qast sdo te rrije pa muapo qfar te them un TY tashkur e din shum mirta dashurosh e te mos te kem afereshte shum veshtir.


TE DUA

Ne syt e tu te bukur frymzohem per te shkruar Buzet e tua te kuqe vdes per ti shijuardhe zjarin qe kam ne zemer sme len te qetai ndizet dhe nuk shuhet let.Deshira per te qen afer teje Digjet si zjari te unMe madhe se deti pa aneMe e madhe se fjala TE DUA.Tek syt e tu humbet zemra ime Tek buzeqeshja jote lundron shpirti im Tek buzet e tua prehet shikimi im TE DUA me shum se shpirtin tim.


Me mungon:

Dhembja ne gjoksin timme rendon shum per tykur malli me buzeqesh,dhe ne zemer po me rri.Ka zen vend dhe nuk luan dotqe me ben syrin me lot!qe me dridhet buza e that,shpirti digjet flake-flake.Shum rend qenka keshtu t'jetosh!me dhembje, mall, e dashuri perse zemra nuk gezohet dot,perse shpirti rrin n'vetmi.Kur ti lexosh keto rreshtamendo se jam afer me tyte tregojn shkronjat e zeza!sa me mungon mua ti


Mos më largo nga Zemra, nese jam larg nga syt e Tu..

Mos më thuaj, jeto nese nuk jam fati YT..

Vazhdo jeto,dhe vetëm mos haro..

SE SI UNE QE TË DUA, ASKUSH NUK TË DON..!!


As gjeh..

Asgjë ska të vërtetë
Kush qka dëshiron
Dëshirën s'ja plotson
Zjari shkrumohet
E len tymin
Njeriu vdes
E len kujtimin
Syri im
gjithmon loton
Zemra ime
Vetëm ty të donë



me mungon

Nuk Paska Qen E Shkruar,Qe Te Me Ngroh Pran Hija Jote,Gjithmon Me Ke Munguar,Por Me Shum Me Mungon Sonte,E Di Qe Ke Ndrryshuar,Nuk Je Ai Qe Dikur E Deshta,E Di Qe Kam Gabuar,Te Gjitha I Mori Tjetra,Tash Te Humba Ty! ---


Tani A Je I Lumtur Si Ishe Me Mua?E Di, Eshte Teper Von Ta Them Por Ende Te Duaaaaa!



ME MUNGON

Me Mungon ...........!!! Me mungon buzqeshja jote e dikurshme! Me mungon aj shikim i Arte!!!!! Me mungon fjala jote e ëmbëlllll!!!!! Me mungon pranija jote shpriti imeee!!!! Me mungon ti qe ne zemer te kammm! Me mungon Takimi yne i dikurshem!!!! Me mungon nje perqafim nga ti ! Me mungon nje puthje e zjarrt! Me mungon nje ledhatim i arte!!!!! Me mungon ... E qka sme mungon nga ti shpirt !!!!



NUK MUND

Nuk ka vit qe nuk du te¨t boj vizit, Nuk ka muaj qe nuk du te¨t shkruaj, Nuk ka jav qe per ty nuk qaj, Nuk ka dit qe nuk jam tu tprit, Nuk ka or qe nuk te kujtoj nè shkoll, Nuk ka minut qe ne ti nuk kam umut, Nuk ka sekund qe pa ti te jetoj mund !!



miku i ri

ne zemer te kam ne zemer te ruajedhe pse je largper ty shum po vuaja dot vie dita qe te vish te unte te them te dua te dua te dua shummmmmmmmmmmmmmmm




me dor po te shkruajme zemer po vuajpse je larg mejeme le te vetmuarsa dit i merzitur e sa net i qetshkruaj zemres simese te don




DASHURIA

Mos harroni kurrë në jetë,aq sa jetë ju ka mbetur:Dashuria lind si lumëbëhet pikë në det,e tretur.Ndaj mendo,që ta ujitësh,si një lule çdo mëngjes.Mbaja fletët të freskëta,dhe zbuloi çdo sekret.Dashuria është sekret!Një hajdute zemrash,është.Pa u ndierë, pa dashje vret,dot në pranga nuk e ve!Mos harroni kurrë në jetë,aq sa jetë ju ka mbetur:dashuria shkrin dhe male,tret plumb hekur tretë.



EDHE KUR...

Edhe kur jeta të më thotë: mjaft jetove,edhe kur ëndrra të më thotë: mjaft më shijove,edhe kur vdekja të më thotë: eja me mua,as atëherë s'kam për të të harruar.



NËSE...

Nëse në jetë të do dikush,dije se jam unë. Nëse në jetë të duan dy, dije se e para jam unë. Nëse në jetë nuk të do askush,dije se kam vdekur unë.




ASHTU SI...

Ashtu si dielli që pushtoi ditën.Ashtu si hëna që pushtoi natën.Ashtu si lulja që pushtoi pemën.Ashtu dhe ti më ke pushtuar "zemrën".



me mungon

I miss you.I miss your warm eyes,the way you listen and care.I miss your kissesand all that we share.I miss you.I miss the touch of your hand,so reassuring and sincere,and the moments we spend together,that I hold dear.I miss you.I miss all of the caringthings you do,and spending the eveningalone with you.I miss you.I look forward to tomorrowknowing that then,I'll be one day closerto seeing you again.You must haveguessed it by now...I miss you!




VEQ NJE HER!!!

Veq njeher dua te ti shoh syt e tu,kjo esht vetem nje deshir..... Veq njeher me ty dua ta bej nje puthje ne shi,kjo esht vetem nje enderr.... Veq njeher nga ti dua ta ndegjoj fjalen TE DUA,kjo esht shpresa ime... Un e adhuroj kete shpres qe eshte per mua... t'ia themi njeri-tjetrit veq fjalen TE DUAA...!!!


Together for ever and never apart, maybe by distance but never by heart!!



syt

Ti dua fort ur eyes coz they r very nice,baby look at mecoz i can’t live pa ty,baby plz eja ti ke mua,se un shum ty te dua!!



nese

Nëse ne heshtim, dhe heshtja ka sy,janë sytë e zemrës,që të shohin vetëm ty.E nëse s'të them dot,se sa të dashuroj,fajin e ka natyra,që si dha zemrës goje...



GJITHMON ME TY

GJITHMON DO JEM KETUNESE SONTE STE ZE GJUMIE AS HENA NUK TE BEN SHOQERI ME THIRR MU DO TE VI TE RRI ME TYNESE SYT TE VEZULLOIN NGA LOTETE GJUM NUK KE AS TASH ME THIRR MUA SE DO QAJM BASHKNESE JE LODHUR NGA BOTA PA ME THIRRUR MOS E LE SEBASHKU DO E NDERTOIM NJE BOT TE RE NESE KE MALL PER KOHEN QI IKU DIKURQE TE KTHEHESH DO E NDERTOI NJE UREE TE JEMI GJITHMON BASHKE ASHTU SIQ PREMTOJE TA PUTHIM BASHKE FUNDIN E NJE BOTE



Dashnia

e pare nuk harrohete dyta me la nje kujtime treta me iku nga duarte katra zu vendin time pesta nuk ish simpatikete gjashten e kam ne shtepie shtata nuk ishte besnikete teten e kam perseri...




Me sy

te shiqova, me zemer te dashurova, ne enderr te endrrova, ne gjum te takova. Edhe pse je larg, asgje s'me pengon, sepse zemra ime veten ty te don!!!



TE DUAAAAAA

Te DuA Te DuA te DuA pEr BeS tE dUa Te DuA dErIsA tE vDeS!!!



My baby..

te dua ma shum se mendon!Ti ma jep at qi me mungon,at qi um shtin me kesh e me kajt, at qi um shtin me bo sena pa prit e pa kujtu......besom zemra jem...vetem ti je per MU!!!






















































































Si llambe e shuar
pres
nje dore e ngrohte te me preke
dhe perseri
drite te buroj.



Sikur toka te ishte leter
dhe qielli boje
nuk do shkruaja gje tjeter
vecse Te Dashuroj!



Sikur zemra te mos trokase - sikur goja te mos flase – sikur syri te mos shikoje – atehere do te harroje.



Un te dua shum edhe pse ti nuk me do
un mendoj per ty edhe ti per mua jo
un nuk mundem te te harroj edhe pse
e di se ti me ke harruar
un mundohem nga mendja ty te te largoj
por nuk mundem se zemra ime ty te dashuron.



Kurë nata mbyll sytë e mi...
Dhe gjumi puth buzët e tua..
Atëher kuptoj...
Sa dashuri ndjej...
Kure ti më pershpërit ëmbël..
****Te dua****



Qielli eshte krenar..
Mes yjeve ai qendron..
Pore une se kam zili..
Se te kam ty per mbi 100-mije..



E beri zoti seksin mashkull...
Kure ende s`kishte shkoll...
Se zoti shkollen se kish dashur...
Ndaj s`ishte mendje holl..!!
Me pas shkollen ndoqi..
Mes librave i strukure..
Dhe doli seksi femer..
Vertet nje seks i bukur..!!



Nqoftese nje dite do te me thuash s`te dua!!Beje ne nje dite me shi
Lotet do ti fshe vetem mos te me shofesh ti
Ne buzet qe me dridhen
Lehet do pershperis::
::::::::::::::::Te dua Dashuri::::::::::::::::::::



I lutem djellit keto lule te mos ti thaje,
I lutem perendise ne te dyve mos na ndaje
Te duaa te duaaa deri sa te vdes
Por ti sa me do, pergjigjen tende pres!!




Pse jemi te ndar dhe sjemi te bashkuar,
Pse Zoti na ka vrare, kaq shum jemi larguar.
Pse dy syt e mi po rrjedhin vetem lote,
Nga qe jemi larg dhe ste perkedhel dot.
Zemra ndjen dhembje dhe me sndjen gezim.
Sepse ti mungon ne krahrorin tim…!



Nje keshille: ke kujdes.
Nje kerkese: mos ndrysho.
Nje deshire: mos me harro.
Nje genjeshter: nuk te dua.
Nje te vertete: me mungon.
Trego tani ti çfar mendon?!



Ne jete kam bere 4 gabime te rendesishme

1. Kam lindur
2. Po jetoj
3. Skam vdekur
4. Dhe ty qe te dashuroj



Si guxove zemren te ma marre?
Si rrezikove kaq shume?
Po mos harro qe borxhi me borxh lahet
se zemren tende e kam une.
-------------------------------------
Si gonxhe trendafili eshte dashuria e pare
keputma kur te vdes dhe ma vendos mbi varr.
Derdh 2 pika lot qe gonxhja te lulezoje,
dhe ne varr do mund te te dashuroj.
---------------------------------------------
Kur jemi bashke jemi 3,
une,ti dhe dashuria.
Kur jam vetem jam prape 3,
une,imaxhi yt dhe vetmia.



Te uroj suksese ne pun
te uroj suksese ne shkoll
te uroj suksese ne cdo rast
por vetem me nji tjater nuk te uroj fat.



Te shoh qe pi cigare
dhe syte i mba mbi mua
do doja te isha tymi
te perkedhelja buzet e tua:D




Nga buzet e tua linden fjalet
Qe zune vend ne zemer
Nga shpirti im linden ndjenjat
Qe te puthen ne sy
Nga duart tona linden
Mijra perkedhelje dhe
Nga perkedheljet lindi deshira....
te duheshim shume



Te adhuroj
Adhuroj ty
Trupin tend
Mendjen tende
Shpiritn tend
ti je the ONE and Only zemra ime ..............................



Kur ne varrin tim te filloje punimi
kur ne trupin tim te filloje vajtimi
kur mbi koken time te vihet kurora
atehere i dashur mendo se te harrova.



Ta jap si kujtim 100% shpirtin tim,
Nese shpirti im s'te mjafton,
ta fal syrin qe per ty loton,
me lot ne sy, me zemer te helmuar
ta dish, vec per ty jam duke menduar!



Ti per mua je si nje poeme ne doreshkrim,
je pjesa me e embel e shpirtit tim,
je ai engjell qe me dhe ate buzeqeshje te embel e plot ves,
qe sdo ta harroj gjersa te vdes



Sa here qe shihemi ne te dy
me pak se 3 sekonda syte i mban mbi mua.
Ah,mos u perpelit, nje here sdo te them me FAL,
por do te them te DUA




Kur yjet te kene mbeshtetur koken te hena,
kur syte e pafuqishem te jene mbyllur nga heshtja e nates,
do te vij aty te shetisim ne endrrat e tua